niedziela, 16 września 2012

Trudy planowania

Witajcie!
Już za dwa tygodnie moja mała Księżniczka skończy 2 latka, nie ma co ukrywać, że to dla nas wyjątkowo wazne wydarzenie. Najważniejsze w roku.
Rok temu, kiedy Majutka kończyła swój pierwszy roczek, była mało świadoma swojego urodzinowego przyjęcia, niezbyt cieszyła się z natłoku ludzi  i zbyt wielkiego zainteresowania się Jej osobą.
Myślę, że w tym roku będzie lepiej, gdyż jest to już świadoma i mądra dziewczynka. Nie mogę się doczekać jej urodzin, chciałabym aby było to wyjątkowe przyjęcie również pod względem organizacyjnym i dekoracyjnym.
Popatrzcie co udało mi się znaleść w sieci. Jest tyle pięknych inspiracji, zupełnie nie wiem w którą stronę iść...
Jak kinder bale wyglądają u Was, co serwujecie dobrego do jedzenia, czym zaskakujesie swoich gości?
Pozdrawiam!







4 komentarze:

  1. My takie huczne urodzinki wyprawialismy tylko raz :) i byl to roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłych przygotowań :)

    Wiem, ile emocji wiąże się z urodzinami dzieci - sama mam dwójkę i kilka takich przyjęć już za sobą. Gdybyś miała ochotę zrobić tort z masy plastycznej (jak na fotkach) to służę przepisem. Nic trudnego - trochę cukru pudru, żelatyny, wody i barwników spożywczych.

    Trzymam kciuki by wszystko udało Ci się tak jak sobie zamarzysz.
    Pozdrawiam ciepło, M.

    Ps. Piękne robisz zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia zapisane na przyszły rok jako inspiracje na urodziny córki :)
    super są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie powoli zaczynam planować 2 urodzinki mojej córki. :))

    OdpowiedzUsuń