środa, 30 listopada 2011

Fajne baby !



Środa, nawet niezła pogoda... Natalia wraz z rodzinką wyrusza w miasto w poszukiwaniu czegoś niezwykłego i pysznego! Tak naprawdę to sami nie wiedzieliśmy czego szukamy. Oboje jesteśmy smakoszami i nie potrafimy przejść obojętnie obok ciekawych miejsc, które kuszą ciekawym zapachem z daleka! I tak podczas dzisiejszego spaceru odkrywamy kolejne już niesamowite miejsce. Szary i brudny budynek, pełno zabieganych ludzi... Z zewnątrz nie zachęca, zapachu brak. Otwierasz drzwi i nagle... jesteś w lepszym świecie! Czysto i przytulnie! Fajne baby to mała cukiernia gdzie sprzedaje się ręcznie robione muffiny! Są piękne i kolorowe. Uwierzcie mi, smakują tak dobrze jak wyglądają!  Cenię ludzi, którzy mają swoją małą manufakturę i robią to co kochają i to co potrafią najlepiej! W dzisiejszych czasach ludzie są nastawieni na wielkie biznesy i zarabianie kasiory. W miejscach takich jak to wyczuwa się prawdziwą miłość do tego co się robi bez względu na zarobki. Fajnie, że są jeszcze takie miejsca jak Fajne baby! ;) Uważam Środę za bardzo udany dzień. Jutro, ciąg dalszy naszego spaceru. Tymczasem zabieram się za moją czekoladowo- malinową babę! Mniam...
Natka!



4 komentarze:

  1. Cięzko zrobic dobra babeczke. Ja w swoim zyciu jadlam tylko jedna ktora byla naprawde pyszna. Ale dla mnie takie babeczki sa stanowczo za slodkie, muffinow tez nie lubie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam mniam narobiłaś mi smaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde polecam! Jesli któraś z Was jest z Gdańska to koniecznie musicie się tam wybrać! Fajne baby- tuż obok hali targowej przy Gdańskiej starówce! ;)
    Dostałam dziś tą babeczkę od męża, ale muszę Wam się przyznać że ta jedna tylko pobudziła mój apetyt i zamierzam zrobić je w większej ilości. Napewno podzielę się z Wami sprawdzonym przepisem! ;)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie te muffinki wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń