wtorek, 12 kwietnia 2011

Pomarańczowe łowy!

Kilka dni temu wybrałam się na małą rundkę po sklepach w poszukiwaniu nowej zdobyczy. Cel był jasny- tanio i pomarańczowo ;) Musze przyznać, że ciężko było mi się powstrzymać, bo wybór jest ogromny. Począwszy od odzieży, obuwia przez dodatki, torebki, paski aż po spinki i gumki do włosów. Zatrzęsienie! Po wielu przymiarkach, stwierdzam iż pomarańcz wygląda bardzo nowocześnie, energetyzująco i świetnie podkreśla opaleniznę. Z tego co zauważyłam, styliści zestawiają go z innymi intensywnymi kolorami tj. chabrowy, różowy a nawet ognista czerwień. Uważam, że dobrze pasuje do tego koloru biżuteria w złotym kolorze. Poniżej przedstawiam Wam moje nowe zdobycze. Co o nich sądzicie?

Pierwszy zestaw kupiłam w sieciówce H&M. Bluzka 39.99 oraz wisiorek 24.90.
                                              
Sukienkę kupiłam w second handzie za 14zł. Już nie mogę się doczekać ciepłej pogody, kiedy będę mogła ją założyć. Co proponowałybyście na dół, do sukienki? Legginsy, rajstopy ?
                                                      
                                                  

1 komentarz:

  1. ja bym założyła czarne rajstopy i baletki :) jakieś takie mam zboczenie i lubie czarne rajstopy do kolorowej góry :)

    OdpowiedzUsuń