niedziela, 10 kwietnia 2011

Miejsca przyjazne młodym mamom...

W Trójmieście powstaje coraz więcej miejsc przyjaznych mamom i ich maluszkom. Sama często korzystam z tych miejsc. Ja spokojnie mogę napić się kawy, zjeść dobre ciasteczko a moja córcia bawi się w bezpiecznym dla niej miejscu. Z miejsc tych korzystają również inne młode mamy, dzięki temu nasze dzieci nawiązują pierwsze społeczne relacje z rówieśnikami. Kiedy byłam tam pierwszy raz, Maja była speszona, bardzo bała się innych dzieci. Dziś jest znacznie lepiej, jest śmielsza i odważniejsza.  Naprawdę polecam Wam spotkania Klubu Mam z Gdyni (http://www.klubmamgdynia.pl/). Miejsca, które sprawdziłam osobiście przedstawiam poniżej:
www.babycafe.pl – Gdańsk


1 komentarz:

  1. Ja również polecam Galerię Malucha w Gdyni, super miejsce, a moje dzieci w ogóle nie chcą stamtąd wychodzić ;) pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń