czwartek, 14 kwietnia 2011

Zatrzymać wspomnienia...

Od zawsze kocham zdjęcia. Od kiedy pamiętam uwielbiam spędzać popołudnia przy dobrej herbacie  i oglądać, te stare czarno białe, babcine i te zrobione całkiem niedawno. Fotografia jest dla mnie czymś wyjątkowym i magicznym. Mała kartka papieru potrafi zatrzymać te najbardziej wyjątkowe chwile naszego życia. Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą, że mam bzika na punkcie oprawiania i wieszania zdjęć na ścianach. Kiedy mieszkałam jeszcze w domu rodzinnym, zawsze dziwiłam się rodzicom jak można nie wieszać zdjęć. Zawsze wiedziałam, że jak już będę miała swoje mieszkanie, będzie w nim dużo kolorowych zdjęć z tymi najwspanialszymi momentami mojego życia. Chciałabym w przyszłości mieć więcej wspólnego z fotografią. Chciałabym aby ta pasja kiedyś zamieniła się w pracę.
Kiedy urodziłam moją córeczkę, mam wyjątkowo wdzięczny temat do fotografowania. Codziennie staram się uwiecznić jej poczynania. To niesamowite jak Maja szybko się rozwija.  Zachęcam Was do fotografowania swoich pociech, czas szybko leci i pewnych sytuacji już nie odtworzymy a dla malucha będzie to na pewno niezapomniana pamiątka. Poniżej przedstawiam Wam jedno z moich ulubionych zdjęć mojej córeczki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz